Przed dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu, który zawiera wszystkie niezbędne informacje odnośnie warunków rezerwacji płatności jak i samego pobytu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem jego treści. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji.
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych na stronie https://tricityapartamenty.pl. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu Apartamentu z Klientem, na warunkach określonych w Regulaminie i Cenniku. Dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się z regulaminem i zaakceptował jego warunki.
Klient zawiera umowę z firmą: Tri-City Apartamenty Adrian Hesler.
2. W ramach umowy najmu, Tri-City Apartamenty zobowiązują się przygotować apartament oraz go udostępnić Klientowi w zamian za ustalone wynagrodzenie.
3. Umowa zawarta pomiędzy Tri-City Apartamenty obejmuje tylko i wyłącznie wynajem Apartamentu. Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta.
4. Definicje
- Apartament – lokal mieszkalny, będący w ofercie Tri-City Apartamenty, opisany szczegółowo na stronie https://tricityapartamenty.pl lub innych portalach pośredniczących, będący przedmiotem rezerwacji;
- Tri-City Apartamenty – Tri-City Apartamenty Adrian Hesler z siedzibą w Gdyni (81-154), przy ul. Irydowa 2, NIP: 9580374146 REGON: 220690626;
- Klient/Gość – osoba fizyczna (mająca ukończony 18 rok życia) lub osoba prawna, będąca stroną umowy krótkotrwałego najmu apartamentu lub wyrażająca chęć skorzystania z usług Tri-City Apartamenty poprzez dokonanie rezerwacji wybranego apartamentu;
- Regulamin – niniejszy Regulamin najmu krótkotrwałego;
- Rezydent – osoba wyznaczona przez Tri-City Apartamenty, która jest upoważniona do wydania i odbioru Apartamentu od Klienta, a także do innych czynności określonych niniejszym Regulaminem;
- Serwis internetowy – strona internetowa https://tricityapartamenty.pl lub inna strona internetowa za pośrednictwem(np. booking.com, airbnb.com), której udostępniona jest możliwość dokonania Rezerwacji;
- Rezerwacja – czynność polegająca na wyborze Apartamentu oraz daty pobytu w Apartamencie przez Klienta i ewentualnie innych warunków takiego pobytu dokonywana za pośrednictwem serwisu internetowego lub telefonicznie, poprzez którą to czynność zostaje zawarta umowa pomiędzy Tri-City Apartamenty a Klientem na wynajem Lokalu zgodnie z ofertą oraz na zasadach określonych w Regulaminie.
§2. Rezerwacja
1. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem treści Regulaminu.
2. Rezerwacji Apartamentu można dokonać w następujący sposób:
za pośrednictwem strony internetowej https://tricityapartamenty.pl,
poprzez wyspecjalizowaną rezerwacyjną platformę internetową (np. booking.com, airbnb.com,),
na adres mailowy: kontakt@tricityapartamenty.pl
telefonicznie, pod numerem +48 601 752 455.
3. W trakcie rezerwacji Klient zobowiązany jest do podania następujących informacji:
Termin pobytu (data zameldowania oraz wymeldowania);
Wybrany Apartament;
Dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail);
Liczba osób w Apartamencie, z tym zastrzeżeniem, że nie może ona przekraczać dopuszczalnej liczby osób wskazanej w ofercie;
Planowana godzina przybycia;
4. Potwierdzenie Rezerwacji następuje poprzez doręczenie na adres e-mail, wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, podsumowaniu oferty oraz określeniu całkowitej ceny usługi.
5. Opłata rezerwacyjna:
- dla rezerwacji dokonanych poprzez stronę internetową https://tricityapartamenty.pl oraz dla rezerwacji dokonanych e-mail/telefonicznie - Klient zobowiązany jest do natychmiastowego uiszczenia opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% wartości rezerwacji. Zadatek winien być uiszczony za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego bezpośrednio poprzez panel rezerwacyjny lub przelewem bankowym na rachunek wskazany w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku wyboru opcji samodzielnego przelewu Zadatek powinien być wpłacony w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia rezerwacji. Rezerwacja uzyskuje status „potwierdzonej” w momencie zaksięgowania wpłaty na w/w konto bankowe. Brak wpłaty oznacza odstąpienie od rezerwacji oraz automatyczne anulowanie rezerwacji.
Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient wpłaca nie później niż na 5 dni przed datą ustalonego dnia rozpoczęcia pobytu w Apartamencie przelewem na konto Tri-City Adrian Hesler.
- dla rezerwacji dokonanych poprzez rezerwacyjną platformę internetową (np. booking.com, airbnb.com,) - zgodnie z zasadami i metodami płatności udostępnionymi przez platformę rezerwacyjną.
6. W przypadku rezygnacji z wcześniej dokonanej rezerwacji nie dokonujemy zwrotów zadatków.
7. Nie wykorzystanie rezerwacji lub w przypadku skrócenia pobytu przez Klienta, pokrywa On całkowity koszt dokonanej wcześniej rezerwacji. Nie zwracamy różnic we wcześniej ustalonych i zaakceptowanych wpłatach.
8. Wszystkie ceny podane w potwierdzeniu rezerwacji oraz niniejszym regulaminie są cenami brutto.
9. Opłata za pobyt w Lokalu obejmuje koszty mediów(woda, prąd, ogrzewanie - w sezonie grzewczym, Internet, telewizja kablowa)
10. Na żądanie Klienta Tri-City Apartamenty wystawi fakturę VAT za świadczone usługi.
11. Tri-City Apartamenty zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia osób, które podczas poprzednich pobytów rażąco naruszyły Regulamin.
§3. Zmiany w rezerwacji
1. Dla rezerwacji dokonanych poprzez rezerwacyjną platformę internetową (np. booking.com, airbnb.com,) - zgodnie z zasadami zmian i anulowania rezerwacji udostępnionymi przez platformę rezerwacyjną.
2. Dla rezerwacji dokonanych poprzez stronę internetową https://tricityapartamenty.pl oraz dla rezerwacji dokonanych e-mail/telefonicznie - wszelkie zmiany w rezerwacji dopuszczalne są wyłącznie za pośrednictwem pracowników Tri-City Apartamenty. Zmiany mogą dotyczyć terminów pobytu lub liczby przyjeżdżających osób. Klient informuje telefonicznie lub mailowo o zakresie zmian jakie chciałby wprowadzić. Tri-City Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach Rezerwacji, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku odstąpienia od Rezerwacji z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach Rezerwacji Klientowi nie przysługuje zwrot zadatku.
3. Zmiana rezerwacji przez Tri-City Apartamenty jest możliwa wyłącznie z przyczyn niezależnych od Tri-City Apartamenty i uniemożliwiających spełnienie świadczenia ze strony Tri-City Apartamenty np. kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez organ władzy państwowej, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, wody, gazu lub systemu ogrzewania. Tri-City Apartamenty mają obowiązek zaproponować Klientowi inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną.
4. W sporadycznych sytuacjach np. awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego Tri-City Apartamenty zaproponują Klientowi inny termin lub możliwość udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu w lokalizacji trójmiejskiej. W przypadku braku zgody Klienta na inny termin lub na Apartament zastępczy umowa ulega rozwiązaniu, a Tri-City Apartamenty mają obowiązek zwrócić Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną.
5. Tri-City Apartamenty zastrzegają sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji w ciągu 24h od jej dokonania lub w przypadku stwierdzenia faktu wynajęcia lokalu na cel niezgodny z regulaminem (np. organizacja zabawy zorganizowanej, 18-stych urodzin, wieczorów kawalerskich, panieńskich). W przypadku anulowania rezerwacji Klient otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych środków.
§4. Zasady pobytu
1. Doba noclegowa w Apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia wyjazdu.
2. W szczególnych przypadkach (o ile jest to możliwe) jest możliwości ustalenia indywidualnych godzin przyjazdu / wyjazdu. Wymeldowanie się po godzinie 11 (bez wcześniejszego ustalenia) wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100PLN za każdą rozpoczętą godzinę.
3. Przekazanie kluczy następuje po telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu godziny przyjazdu/wyjazdu na miejsce. Klient jest zobowiązany do powiadomienia o godzinie przyjazdu najpóźniej na jeden dzień przed datą zameldowania, również wszystkie instrukcje dotyczące odbioru/zwrotu kluczy zostaną na jeden dzień przed zameldowaniem/wymeldowaniem przekazane telefonicznie lub mailowo.
4. Tri-City Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:
nie posiada ważnego dokumentu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu tożsamości,
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
zachowuje się w sposób agresywny i stwarza bezpośrednie zagrożenie dla innych osób lub mienia.
5. Przedłużenie pobytu jest możliwe tylko w przypadku dostępności wolnych terminów.
6. Tri-City Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu.
7. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie Tri-City Apartamenty wszelkich niezgodności lub usterek w ciągu godziny od otrzymania kluczy do apartamentu. Wszelkie zgłoszenia zostaną możliwie szybko usunięte przez pracowników Tri-City Apartamenty (max. w ciągu 24 h od zgłoszenia). W przypadku terminowego usunięcia niezgodności oraz usterek, Klient nie ma prawa do roszczeń wynikających z tego tytułu.
8. Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie Tri-City Apartamenty wszelkich usterek powstałych w trakcie pobytu w apartamencie. Wystąpienie usterki z winy Klienta wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty związanej z jej usunięciem, zgodnie z wyceną pracowników Tri-City Apartamenty.
9. Zgubienie lub brak zwrotu kluczy, pilota do obiektu wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 300PLN.
10. Zatrzaśnięcie kluczy w mieszkaniu podczas pobytu wiąże się z naliczeniem opłaty dodatkowej za dojazd w wysokości 100PLN.
11. Klient nie posiada prawa do przekazywania kluczy oraz udostępniania, podnajmowania apartamentu osobom trzecim.
12. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody, gazu i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamencie jakichkolwiek urządzeń niestanowiących elementów wyposażenia, zasilanych energią elektryczną lub gazową, w szczególności: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
13. Liczba osób nocujących w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji Klient zobowiązuje się zapłacić dodatkową opłatę w wysokości 200 PLN za dodatkową osobę za dobę.
14. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 6:00. Klient zobowiązany jest do jej przestrzegania. W przypadku uzasadnionej skargi skierowanej do Tri-City Apartamenty, rezydent ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
15. Tri-City Apartamenty zastrzega sobie prawo do ustalenia kaucji za pobyt dla każdej rezerwacji w wysokości 500PLN (taka informacja wyświetla się w trakcie procesu składania rezerwacji). W okresie sylwestrowym dla pobytów między 27 grudnia a 3 stycznia w wysokości 2500PLN.
16. Goście zobowiązani są do korzystania z apartamentu zgodnie z ich przeznaczeniem. Zabronione jest korzystanie w lokalu w sposób inny niż w celach przewidzianych z pobytem wypoczynkowo-turystycznym lub podróżą służbową. W apartamencie zabronione jest organizowanie jakichkolwiek przyjęć, wieczorów panieńskich, kawalerskich, sesji zdjęciowych.
17. Nie akceptujemy zwierząt.
18. Na terenie wszystkich apartamentów oraz klatkach schodowych obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów oraz palenia świec, a także nadmiernego spożywania alkoholu. Niezastosowanie się do zakazu spowoduje naliczenie opłaty dodatkowej w wysokości 500 PLN.
19. Klient odpowiada za zabezpieczenie apartamentu w trakcie jego opuszczania (właściwe zamknięcie drzwi i okien, zakręcenie kranów).
20. Gość pozostawia Apartament w stanie nie pogorszonym w stosunku do stanu, w którym go otrzymał oraz pozostawia naczynia i urządzenia kuchenne w czystości. Jeżeli doszło do zniszczeń Gość obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie – według wyboru Tri-City Apartamenty.
21. Przed wymeldowaniem, Goście są proszeni o dokładne sprawdzenie bagaży, dóbr, rzeczy osobistych. Informujemy, iż nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty, rzeczy osobiste pozostawione w obiekcie przez Gości(w tym pieniądze, dokumenty i inne wartościowe dla Gości przedmioty).
§5. Reklamacje
1. Klient ma prawo do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa.
2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemne zgłoszenie do biura Tri-City Apartamenty w Gdyni, ul. Irydowa 2, 81-154 lub na adres e-mail: kontakt@tricityapartamenty.pl
3. Prawidłowo zgłoszone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania.
4. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres pocztowy lub mailowy.
§6. Postanowienia dodatkowe
1. Tri-City Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałasy powodowane przez sąsiadów(np. remont itp.), oraz za wydarzenia losowe mające wpływ na funkcjonowanie obiektu, takie jak nagłe braki w dostawie prądu, wody, internetu itp.
2. Prawem właściwym dla sporów między Tri-City Apartamenty a Klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory których nie da się rozstrzygnąć polubownie, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Tri-City Apartamenty.
§7. Dane osobowe
Tri-City Apartamenty informuje, że przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie dla celów realizacji zobowiązań umownych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z obowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi, tj. ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§8. Polityka Prywatności
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Tri-City Apartamenty Adrian Hesler z siedzibą w Gdyni, ul. Irydowa 2, 81-154 NIP 9580374146(dalej Administrator). W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych z Administratorem można się skontaktować za pomocą adresu kontakt@tricityapartamenty.pl lub pod numerem +48 601 752 455.
2. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
a) zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji,
b) w przypadku dodatkowo wyrażonej zgody – także w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności informacje o promocjach, usługach, konkursach, eventach a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
3. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
a) niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze Państwa korespondencji praz na realizacji działań marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4. Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres korzystania przez Państwa z tych usług. Po zaprzestaniu korzystania z usług , dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail będą przechowywane jeszcze przez okres 3 lat dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z tych usług.
5. Jeżeli zażądają Państwo zaprzestania wysyłania treści marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trzech lat od otrzymania tego żądania. Wówczas Państwa dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z tą wysyłką.
6. Przysługuje Państwu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
8. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.